Гарантія і повернення

Гарантія на рюкзаки ціною до 1000 грн - 30 днів, на рюкзаки ціною вище 1000 грн - 12 місяців.


ГАРАНТІЙНЕ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ 

1.    Загальні положення:

 

        Вітаємо Вас з придбанням продукції ТМ HARVEST, в процесі розробки та виробництва ми використовували замінники шкіри з мінімальною кількістю циклів 35000 або поліестрові матеріли щільністю мінімум 1000 ден,  на всіх моделях чоловічих рюкзаків (незалежно від ціни) пластикові трьох-щильові рамки відомого виробника YKK.

Згідно ст. 7 Закону України “Про захист прав споживачів” Виробник забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку.

При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на час перебування продукції в ремонті.

При обміні товару його гарантійний термін обчислюється заново від дня обміну.

Транспортні витрати розподіляються пропорційно між клієнтом та виробником порівно.

Датою початку гарантійного обслуговування є дата вказана у товаро-транспортній накладній, яку перевізник видає споживачу в момент отримання ним відправлення.

В разі виникнення гарантійного випадку звертайтесь за телефоном  093 107 4140, назвіть номер вашого замовлення та опишіть виявлений дефект.

ВАЖЛИВО! Обов’язково зберігайте гарантійний талон та товаро-транспортну накладну протягом гарантійного терміну.

 

2.    Рекомендації по догляду за виробом:

·         не прасувати;

·         не прати у пральній машині, оскільки це зношує матеріал та руйнує його водонепроникну основу. Також можуть залишатись плями від порошку;

·         дозволяється лише ручне прання, для цього можна використовувати губку та ємність з наповненою водою і ph-нейтральним милом;

·         блискавки рюкзака чи сумки повинні зберігатися в чистоті;

·         зберігати рюкзак в сухому, добре провітрюваному місці.


3.     Поширення гарантії:

 

Гарантія якості виробів поширюється виключно на виробничі дефекти, які утворилися в процесі виготовлення виробу і не поширюється на :

·         абразивний знос;

·         вплив екстремальних температур;

·         розчинників;

·         кислот та лугів;

·         нещасні випадки;

·         неправильне зберігання;

·         недбала експлуатація та догляд;

·         перевищення граничного навантаження;

·         застосування виробу не за призначенням;

·         а також шкоду, завдану третіми особами — перевізниками, або ж внаслідок проходження митного контролю.

 

У разі ж пошкодження виробу при транспортуванні, споживачу рекомендується пред'явити відповідну претензію компанії-перевізнику (яка застрахована на випадок пошкодження багажу, що перевозиться) у пункті прибуття (за можливості до підписання документів про отримання)

 

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

 

      Обмін та повернення товару належної якості проводиться протягом 14 –ти днів та за рахунок покупця, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром (товаро-транспортна накладна, яку видає перевізник). Ст. 9.Закону України “Про захист прав споживачів.”

        Обмін та повернення товару НЕналежної якості проводиться протягом 14 –ти днів та за рахунок продавця.


Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

 

ПРИМІТКИ:

 

* Після закінчення гарантійного терміну або у разі виникнення дефектів з вини споживача (негарантійні випадки) продавець надає можливість їхнього усунення за додаткову плату, розмір якої буде індивідуально прорахований в залежності від розмірів та складності пошкодження.

  Витрати повязані з транспортуванням продукції будуть також здійснюватися за рахунок споживача.

  Продавець залишає за собою можливість відмовити споживачу у післягарантійному обслуговуванні. 


* Під товаром неналежної якості, розуміється товар з виробничими дефектами, які виникли не з вини споживача протягом 14 - ти днів з моменту отримання виробу покупцем.


* Днем отримання споживачем товару вважаєтсья дата отримання товару на Новій пошті (вказана у ТТН , яку перевізник видає при видачі вантажу).