Гарантія і повернення

Гарантія на рюкзаки ціною до 1000 грн - 30 днів, на рюкзаки ціною вище 1000 грн - 12 місяців.


ГАРАНТІЙНЕ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ 

1.    Загальні положення:

 

        Вітаємо Вас з придбанням продукції ТМ HARVEST, в процесі розробки та виробництва ми використовували замінники шкіри з мінімальною кількістю циклів 35000 або поліестрові матеріли щільністю мінімум 1000 ден,  на всіх моделях чоловічих рюкзаків (незалежно від ціни) пластикові трьох-щильові рамки відомого виробника YKK.

Згідно ст. 7 Закону України “Про захист прав споживачів” Виробник забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку.

При виконанні гарантійного ремонту гарантійний термін збільшується на час перебування продукції в ремонті.

При обміні товару його гарантійний термін обчислюється заново від дня обміну.

Транспортні витрати розподіляються пропорційно між клієнтом та виробником порівно.

Датою початку гарантійного обслуговування є дата вказана у товаро-транспортній накладній, яку перевізник видає споживачу в момент отримання ним відправлення.

В разі виникнення гарантійного випадку звертайтесь за телефоном  093 107 4140, назвіть номер вашого замовлення та опишіть виявлений дефект.

ВАЖЛИВО! Обов’язково зберігайте гарантійний талон та товаро-транспортну накладну протягом гарантійного терміну.

 

2.    Рекомендації по догляду за виробом:

·         не прасувати;

·         не прати у пральній машині, оскільки це зношує матеріал та руйнує його водонепроникну основу. Також можуть залишатись плями від порошку;

·         дозволяється лише ручне прання, для цього можна використовувати губку та ємність з наповненою водою і ph-нейтральним милом;

·         блискавки рюкзака чи сумки повинні зберігатися в чистоті;

·         зберігати рюкзак в сухому, добре провітрюваному місці.


3.     Поширення гарантії:

 

Гарантія якості виробів поширюється виключно на виробничі дефекти (шви виробу), які утворилися в процесі виготовлення виробу і не поширюється на :

·         абразивний знос;

·         вплив екстремальних температур;

·         розчинників;

·         кислот та лугів;

·         нещасні випадки;

·         неправильне зберігання;

·         недбала експлуатація та догляд;

·         перевищення граничного навантаження;

·         застосування виробу не за призначенням;

·         а також шкоду, завдану третіми особами — перевізниками, або ж внаслідок проходження митного контролю.

 

У разі ж пошкодження виробу при транспортуванні, споживачу рекомендується пред'явити відповідну претензію компанії-перевізнику (яка застрахована на випадок пошкодження багажу, що перевозиться) у пункті прибуття (за можливості до підписання документів про отримання)

 

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

 

    Обмін та повернення товару належної якості проводиться протягом 14 –ти днів якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром (товаро-транспортна накладна, яку видає перевізник). Ст. 9.Закону України “Про захист прав споживачів.” 

   

       Обмін та повернення товару Неналежної якості проводиться протягом 14 –ти днів та за рахунок продавця .

       

       Обмін та повернення товару належної та неналежної якості здійснюється лише в місці здійснення грошових розрахунків (покупки):

       - покупки здійснені у фізичних магазинах підлягають обміну\поверненню лише за адресом, де ви купували виріб;

     - покупки здійснені в онлайн магазині підлягають обміну\поверненню лише шляхом відправки замовлення на центральний склад з подальшим поверненням коштів. Повернення коштів здійснюється протягом 1-2 роб. днів з моменту отримання відправлення. Після здійснення відправки ОБОВ'ЯЗКОВО попередьте менеджеру № ТТН, щоб ми могли відслудкувати вантаж та дату доставки.



     ВАЖЛИВО: для уникнення пошкодження продукції при транспортуванні (відправці Новою поштою) - ОБОВ'ЯЗКОВО відправляйте повернення в такому ж вигляді, в якому здійснювалась відправка зі сторони магазину (перевірте, щоб працівники Нової пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак та запакували у коробку, якщо це виріб повністю із заміннику\ еко-шкіри.  Вироби з поліестеру можна відправляти в стрейч пакуванні, але обов'язково перед тим покладіть сумку\рюкзак у фірмовий пакет та прослідкуйте, щоб працівники Нової пошти не згинав його навпіл при пакуванні). 

      При порушенні умов обміну та повернення продукції - продавець лишає за собою право відмовити у здійсненні обміну\повернення виробу належної, або неналежної якості.


ПРИМІТКИ:

 

* Після закінчення гарантійного терміну або у разі виникнення дефектів з вини споживача (негарантійні випадки) продавець надає можливість їхнього усунення за додаткову плату, розмір якої буде індивідуально прорахований в залежності від розмірів та складності пошкодження.

  Витрати повязані з транспортуванням продукції будуть також здійснюватися за рахунок споживача.

  Продавець залишає за собою можливість відмовити споживачу у післягарантійному обслуговуванні. 


* Під товаром неналежної якості, розуміється товар з виробничими дефектами, які виникли не з вини споживача протягом 14 - ти днів з моменту отримання виробу покупцем.


* Днем отримання споживачем товару вважаєтсья дата отримання товару на Новій пошті (вказана у ТТН , яку перевізник видає при видачі вантажу).