Безкоштовна доставка Новою поштою при замовленні від 1500 грн.

Права споживача: не сподобався товар, як повернути?

Коментарі: 0
Права споживача: не сподобався товар, як повернути?

Захист прав споживачів є важливою складовою сучасного суспільства. Коли купуємо товар, ми маємо право на якість, безпеку та задоволення від покупки.Однак, іноді можуть виникати ситуації, коли товар не відповідає нашим очікуванням або має приховані дефекти. Це може статися через недостатню увагу під час вибору товару, компетентність продавця або недобросовісність виробника.

Проблеми з поверненням товару можуть виникнути з різних причин. Багато споживачів не знають своїх прав і не розуміють, як правильно повернути товар і повернути кошти. Це може викликати незручності та розчарування.


Не сподобався товар, хочу повернути. Як це зробити?

Ви маєте право на повернення товару протягом 14 днів з моменту отримання замовлення згідно з Ст. 9. Закону України "Про захист прав споживачів". Але врахуйте наступні моменти:

  • товар не був у використанні та збережено його товарний вигляд;
  • не пошкоджені (не відірвані) пломби та ярлики;
  • наявний документ, який підтверджує здійснення покупки. Це особливий пункт! Завжди зберігайте документ про покупку.


Дії, які потрібно зробити для повернення товару: 

Якщо ви купували в інтернет-магазині, то: 

  • Зв’яжіться з менеджером магазину, скажіть номер замовлення та причину повернення. 
  • Отримайте від менеджера реквізити для зворотної доставки;
  • Відправте товар на вказану менеджером адресу;
  • Повідомте менеджеру номер ТТН;
  • Очікуйте повернення коштів протягом 7-ми днів з моменту отримання посилки на відділенні пошти.

Якщо ви купували в офлайн-магазині: 
  • Прийдіть у магазин з квитанцією про покупку та товаром;
  • Зверніться до продавця та отримайте повернення коштів. 

У деяких випадках, якщо споживач не може домовитися з продавцем, він має право звернутися до спеціалізованих органів захисту прав споживача або подати судовий позов про відшкодування збитків.



Прийшов товар з дефектом, що робити?

Під товаром неналежної якості розуміється товар з виробничими дефектами, які виникли в ході виробництва протягом 14-ти днів з моменту отримання виробу покупцем, а саме:

  • несправна фурнітура;
  • дефекти швів, які можуть вплинути на унеможливлення повноцінного використання виробу (рівність чи не рівність стібка не впливає на віднесення виробу до категорії неналежної якості).
Обмін товару належної якості проводиться протягом 14-ти днів з моменту отримання споживачем замовлення та за виконання наступних умов і згідно зі Ст. 9. Закону України "Про захист прав споживачів".

Для повернення товару читайте попередні кроки вище. 

Усі наші товари можна обміняти та повернути без зайвих проблем за допомогою послуги “Легке повернення”. Також на товари групи Рюкзаки та Сумки вартістю до 1000 грн діє гарантія від 14 днів до 6 місяців, а понад 1000 грн діє гарантія від 14 днів до 12 місяців.

Закон про захист прав споживачів в Україні є важливим інструментом. Знання цього закону є важливим для кожного споживача, щоб знати свої права та вміти захищати їх у випадку потреби. Окрім того, це сприяє створенню справедливого та ефективного ринку, де споживачі можуть бути впевнені в якості та безпеці придбаних товарів і послуг.

Коментарі (0)

Коментарі

Підписуйтесь на нас

Пов'язані статті

Як вмістити всі речі для подорожі в рюкзак? Лайфхаки та життєві поради | Harvest

Детальніше →

СКОРО: МАГАЗИН HARVEST У ІВАНО-ФРАНКІВСЬКУ

Детальніше →

Що таке оверсайз, вільний крій та приталений фасон? Обираємо футболку!

Детальніше →