Гарантия и возврат

Гарантія на рюкзаки ціною до 1000 грн - 30 днів, на рюкзаки ціною вище 1000 грн - 12 місяців.


ГАРАНТІЙНЕ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ 

1.    Загальні положення:

 

        Вітаємо Вас з придбанням продукції ТМ HARVEST, в процесі розробки та виробництва ми використовували замінники шкіри з мінімальної кількістю циклів 35000 або поліестрові матеріли щільністю мінімум 1000 ден,  на всіх моделях чоловічих рюкзаків (незалежно від ціни) пластикові трьох-щильові рамки відомого виробника YKK.

Згідно ст. 7 Закону України “Про захист прав споживачів” Виробник забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку.

При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті.

При обміні товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну.

Транспортні витрати розподіляються пропорційно між клієнтом та виробником порівно.

Датою початку гарантійного обслуговування є дата, вказана у товаро-транспортній накладній, яку перевізник видає споживачу в момент отримання ним відправлення.

В разі виникнення гарантійного випадку звертайтесь за телефоном  093 107 4140 назвіть номер вашого замовлення та опишіть виявлений дефект.

ВАЖЛИВО! Обов’язково зберігайте гарантійний талон та товаро-транспортну накладну протягом гарантійного терміну.

 

2.    Рекомендації по догляду за виробом:

·         не прасувати;

·         не прати у пральній машині, оскільки це зношує матеріал та руйнує його водонепроникну основу. Також. можуть залишатись плями від порошку;

·         дозволяється лише ручне прання, для цього можна використовувати губку та ємність з наповненою водою і ph-нейтральним милом;

·         блискавки рюкзака чи сумки повинні зберігатися в чистоті;

·         зберігати рюкзак в сухому, добре провітрюваному місці.


3.     Поширення гарантії:

 

Гарантія якості виробів поширюється виключно на виробничі дефекти, які утворилися в процесі виготовлення виробу і не поширюється на :

·         абразивний знос;

·         вплив екстремальних температур;

·         розчинників;

·         кислот та лугів;

·         нещасні випадки;

·         неправильне зберігання;

·         недбала експлуатація та догляд;

·         перевищення граничного навантаження;

·         застосування виробу не за призначенням;

·         а також шкоду, завдану третіми особами — перевізниками або ж внаслідок проходження митного контролю.

 

У разі ж пошкодження виробу при транспортуванні споживачу рекомендується пред'явити відповідну претензію компанії-перевізнику (яка застрахована на випадок пошкодження багажу, що перевозиться) у пункті прибуття (за можливості до підписання документів про отримання)

 

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

 

Обмін товару належної якості провадиться (протягом 14 –ти днів та за рахунок покупця), якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром (товаро-транспортна накладна, яку видає перевізник). Ст. 9.Закону України “Про захист прав споживачів.”

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

 

ПРИМІТКИ:

 

Після закінчення гарантійного терміну або у разі виникнення дефектів з вини споживача (негарантійні випадки) продавець надає можливість їхнього усунення за додаткову плату, розмір якої буде індивідуально прорахований в залежності від розмірів та складності пошкодження.

Витрати повязані з транспортуванням продукції будуть також здійснюватися за рахунок споживача.

 

Продавець залишає за собою можливість відмовити споживачу у післягарантійному обслуговуванні.