Повернення
- Зателефонуйте за номером +380931074140 та повідомте:
- номер замовлення;
- причину повернення;
- платіжні дані для повернення коштів.
- Менеджер повідомить реквізити для зворотньої доставки товару.
- Відправте товар за вказаними реквізитами та надішліть номер ТТН менеджеру.
- Увага! Проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали виріб (сумку, рюкзак тощо), щоб уникнути заломів матеріалів.
- Очікуйте повернення коштів (до 7 календарних днів).
ВАЖЛИВО:
- Якщо при огляді товару буде виявлено:
- сліди використання,
- пошкодження,
- відсутність пломб та ярликів,
- Продавець складе акт огляду товару та поверне виріб покупцеві разом із цим актом.
Для повернення коштів, відповідно до п.7, п.8 розділу 3 "Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій", від вас потрібні:
- дані для ідентифікації особи (паспорт: ПІБ, серія, номер, ким виданий);
- міжнародний номер банківського рахунку (IBAN).
- Зайдіть в особистий кабінет та створіть заявку на повернення, заповнивши всі необхідні поля.
- Внесіть дані для повернення:
- паспорт;
- ІПН;
- IBAN.
- Підтвердьте заявку.
- Отримайте від менеджера реквізити для зворотньої доставки або скористайтесь послугою "Легке повернення" від Нової Пошти.
- Увага! Проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали виріб, щоб уникнути заломів матеріалів.
- Відправте товар та надішліть номер ТТН менеджеру після відправки.
- Після отримання товару на складі менеджер проведе повернення у системі.
- Очікуйте повернення коштів (до 7 календарних днів).
ВАЖЛИВО:
- Якщо при огляді товару буде виявлено:
- сліди використання,
- пошкодження,
- відсутність пломб та ярликів,
- Продавець складе акт огляду товару та поверне виріб покупцеві разом із цим актом.
Для повернення коштів, відповідно до п.7, п.8 розділу 3 "Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій", від вас потрібні:
- дані для ідентифікації особи (паспорт: ПІБ, серія, номер, ким виданий);
- міжнародний номер банківського рахунку (IBAN).
Повернення товару здійснюється лише у тому магазині, де була здійснена покупка.
Умови повернення відповідають ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів":
- товар не використовувався;
- пломби та ярлики не пошкоджені;
- збережено фіскальний чек.
ВАЖЛИВО:
- Якщо при огляді товару буде виявлено:
- сліди використання,
- пошкодження,
- відсутність пломб та ярликів,
- Продавець складе акт огляду товару та поверне виріб покупцеві разом із цим актом.
Для повернення коштів, відповідно до п.7, п.8 розділу 3 "Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій", від вас потрібні:
- дані для ідентифікації особи (паспорт: ПІБ, серія, номер, ким виданий);
- міжнародний номер банківського рахунку (IBAN).
№ | ТИП ТА ОБСТАВИНИ ОБМІНУ / ПОВЕРНЕННЯ / РЕМОНТУ | Термін, протягом якого здійснюється обмін / повернення / ремонт | Платник доставки |
---|---|---|---|
1 | Повернення товару належної якості (не сподобався товар, хочу повернути) | До 14 днів | Покупець |
2 | Обмін товару неналежної якості (отримано товар з виробничим дефектом) | До 14 днів | Продавець |
3 | Обмін помилково доставленого товару належної якості (отримано не той товар, який було замовлено) | До 14 днів | Продавець |
4 | Гарантійний випадок (виявлено несправність фурнітури / розійшовся шов) | На товари груп Рюкзаки та Сумки діє гарантія до 12 місяців на шви та фурнітуру. На товари групи Одяг – 30 днів. | Пропорційно (в один бік доставка оплачується покупцем, в інший – продавцем) |