Наші цінності
Long-standing design
Ми твердо переконані, що будь-які рішення у дизайні повинні ґрунтуватись на надійності конструкції та зручності використання, адже в першу чергу ми створюємо зручних та надійних помічників. Для нас надзвичайно приємно чути від наших клієнтів, що вони купують у нас новий рюкзак, тому що їм банально набрид старий, а не тому, що він втратив свій вигляд чи можливість використання.
Harvest & Sustainable Fashion
- Ми не йдемо на компроміс у відношенні до якості та не переслідуємо оптимізацію собівартості продукції шляхом використання дешевих або шкідливих для здоров’я та навколишнього середовища матеріалів. Саме тому ще з початку заснування бренду ми відмовились від тканин на основі PVC та концентруємо свій фокус на безвідходному виробництві;
- ми не розподіляємо свій асортимент на першу, другу та третю лінії, а виготовляємо однаково якісні вироби з терміном користування мінімум 1, 2 іноді і 3 роки (залежить від активності та умов використання), тому чим довше продукт може служити, тим меншим буде забруднення навколишнього середовища;
Sustainable Goals
- гарантійні умови Harvest: в якості продукції повинні бути впевнені не тільки ми, але і наші клієнти, тому наша мінімальна гарантія 6 місяців і максимальна 1 рік з можливістю післягарантійного ремонту, що також пролонговує корисний термін експлуатації продукції;
- в розробці своїх моделей ми використовуємо універсальні дизайнерські рішення та не піддаємось на короткострокові тренди, тому вам не потрібно буде щосезону змінювати свій аксесуар;
- побудова бренду соціальної компанії для нас є не менш важливим завданням, тому ми цінуємо працю наших робітників, покращуємо їхні умови праці, соціальні пакети та дотримуємось 40 год. роб. тижня;
- зменшуємо використання пластикових пакетів з 7 тон в рік до нуля!