Просимо звернути увагу: колір товару може відрізнятися в залежності від освітлення та налаштувань Вашого екрану. Положення принта на виробі може відрізнятись від фото на сайті.
Відгуків (1)
"ROLLTOP" принт сплеш
Переглянуті товари
В одну подарункову коробку упаковується лише один виріб (винятком є рюкзак + поясна сумка).
Розмір коробки буде вибраний автоматично, згідно розмірів рюкзака чи сумки, який ви внесли в замовлення.
Для збереження вигляду та форми коробки, її додатково буде запаковано у повітряно-пухирчату та стрейч плівку.
Безкоштовна доставка у магазини! Резервування товару без передоплати протягом 3-х днів |
Залишок на магазинах |
---|---|
Київ м. Київ, вул. Гарматна, 1 Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Київ м. Київ, вул. Паторжинського, 8 (неподалік від метро «Золоті Ворота») Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Київ м. Київ, ТРЦ «Lavina Mall», 1 поверх (вул. Берковецька, 6Д) Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Київ м. Київ, ТРЦ «Республіка», 1 поверх (Кільцева дорога, 1) Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Київ м. Київ, ТРЦ «River Mall», 2 поверх (вул. Дніпровська набережна, 12) Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Львів м. Львів, вул. Під Дубом, 22 (неподалік від ТРЦ «Форум») Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Львів м. Львів, ТРЦ «Victoria Gardens» (вул. Кульпарківська, 226А) Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Рівне м. Рівне, ТРЦ «Злата плаза» (вул. Олександра Борисенка, 1) Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Івано-Франківськ м. Івано-Франківськ, вул. Івана Франка, 13 Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Харків м. Харків, ТРЦ «Французький бульвар», 1 поверх (вул. Академіка Павлова, 44-Б) Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Дніпро м. Дніпро, вул. Шевченка, 59 Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Щоб зарезервувати товар у конкретному магазині - натисніть "купити" та перейдіть до оформлення замовлення. У розділі способів доставки оберіть зі списку "самовивіз" зі зручного для вас магазину та підтвердіть оформлення замовлення.
Якщо товару, який вас цікавить НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ у потрібному вам магазині – ви можете зробити передзамовлення (під виготовлення), для цього натисніть кнопку «Купити» та заповніть всю інформацію. Якщо необхідний товар буде в наявності на центральному складі, то поставка на магазин буде здійснена впродовж 5-ти робочих днів.
Як тільки ми зробимо і відправимо у магазин ваше замовлення - вам відразу прийде смс зі сповіщенням.
ВАЖЛИВО: резерв вашого замовлення у магазині - 3 робочих дні.
Відправка замовлень з фізичного магазину до відділень чи поштоматів Нової пошти, на жаль, не здійснюється.
"ROLLTOP" - строгий лаконічний дизайн та функціональність конструкції "rolltop":
- розгорнувши головне відділення, ви можете збільшити об'єм на 5 літрів і у такий спосіб перетворити його на невеликий рюкзак для подорожей;
- всередині два відділення, одне з них для ноутбука (діагоналлю до 15,6 дюймів) і захищене стінкою з піноматеріалу;
- прихована кишеня на бічній стінці для телефону або портмоне;
- cпинка і лямки рюкзака зроблені з використанням піноматеріалу;
- максимальна висота - 53 см. Висота як на фото - 43 см.
Зріст моделі на фото - 168 см.
Матеріал | Oxford підвищеної щільності + екошкіра |
Внутрішній матеріал | поліестер чорного кольору |
Фурнітура | YKK (Японія) |
Відділення для ноутбука | 15,6 дюймів |
Довжина лямок | максимальна - 85 см |
Розмір: | Висота: 53 см, Ширина: 30 см, Глибина: 12 см |
Об'єм | 19 л |
Вага | 0.665 кг |
Оплата:
- Повна передоплата: LiqPay, Apple Pay, Google Pay, Приват24, Visa, MasterCard (значки).
- Оплата частинами від ПриватБанку: розстрочка, поділ на 2 платежі.
- Накладений платіж: відсутній.
Доставка:
- Нова Пошта (за тарифами перевізника) / Брендоване пакування входить у вартість продукції.
Повернення:
- Протягом 14 днів із моменту отримання замовлення відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів".
- Умови: товар не використовувався, пломби та ярлики не пошкоджені, збережено фіскальний чек.
- Детальніше про повернення
Оплата:
- Безпосередньо в магазині.
Доставка:
- Отримання можливе після SMS-підтвердження про готовність замовлення.
- Якщо товару немає в наявності, ми безкоштовно доставимо його з центрального складу (3-5 днів) або після виготовлення (5-16 днів).
Повернення:
- Протягом 14 днів із моменту покупки відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів".
- Умови: товар не використовувався, пломби та ярлики не пошкоджені, збережено фіскальний чек.
-
ВАЖЛИВО: Повернення можливе лише у магазині, де було здійснено покупку.
Для оформлення замовлення:
- Напишіть у Telegram: +380931074140 або у Viber: ...
Оплата:
- Передоплата на рахунок після виставлення інвойсу/рахунку-фактури (з врахуванням вартості міжнародної доставки).
Доставка:
- Нова Пошта (терміни уточнюйте для вашої країни).
Повернення:
- Протягом 14 днів із моменту отримання замовлення відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів".
- Умови: товар не використовувався, пломби та ярлики не пошкоджені.
- Вартість доставки повернення оплачується згідно з тарифами перевізника.
- Термін гарантії: 12 місяців.
- Гарантія якості виробів поширюється на:
- виробничі дефекти (наприклад, неякісні шви);
- фурнітуру (несправності, що виникли не з вини покупця).
- Гарантія не поширюється на:
- абразивне зношування;
- вплив екстремальних температур, розчинників, кислот чи лугів;
- наслідки нещасних випадків;
- неправильне зберігання;
- недбалу експлуатацію чи догляд (див. умови догляду);
- перевищення допустимого навантаження;
- використання виробу не за призначенням;
- пошкодження, завдані третіми особами (перевізниками чи під час митного контролю).
- Термін гарантії: 30 днів.
- Гарантія якості виробів поширюється на:
- Дефекти матеріалів (наприклад, розриви тканини в місцях, які не піддавалися навантаженню);
- швейні дефекти (неякісні шви, невірно пришиті гудзики, замки, або інші елементи);
- несправність фурнітури (поламані блискавки, кнопки, або гачки).
- Гарантія не поширюється на:
- Зношення, що є наслідком тривалого використання;
- механічні пошкодження через недбале поводження (порізи, плями, що виникли через неправильне чищення тощо);
- дефекти, які виникли через порушення правил догляду (наприклад, прання при неправильній температурі).
- Доставка від покупця до продавця: за рахунок продавця.
- Доставка від продавця до покупця: за рахунок покупця.
ВАЖЛИВО:
- Виробник не несе відповідальності за пошкодження особистих речей, поміщених у виріб, протягом усього терміну експлуатації.
- Гарантійне обслуговування починається з дати, вказаної у товарно-транспортній накладній або чеку (залежно від способу покупки). Зберігайте ці документи протягом гарантійного терміну.
- Гарантія припиняється, якщо клієнт самостійно вносив зміни у конструкцію виробу або здійснював ремонт.
- Товар, який приймається на гарантійне обслуговування, повинен бути чистим (без запаху, плям, пилу) і без сторонніх предметів всередині. У разі недотримання цих умов, ми залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні.
- Зателефонуйте за номером +380931074140 та повідомте:
- номер замовлення;
- причину повернення;
- платіжні дані для повернення коштів.
- Менеджер повідомить реквізити для зворотньої доставки товару.
- Відправте товар за вказаними реквізитами та надішліть номер ТТН менеджеру.
- Увага! Проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали виріб (сумку, рюкзак тощо), щоб уникнути заломів матеріалів.
- Очікуйте повернення коштів (до 7 календарних днів).
ВАЖЛИВО:
- Якщо при огляді товару буде виявлено:
- сліди використання,
- пошкодження,
- відсутність пломб та ярликів,
- Продавець складе акт огляду товару та поверне виріб покупцеві разом із цим актом.
Для повернення коштів, відповідно до п.7, п.8 розділу 3 "Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій", від вас потрібні:
- дані для ідентифікації особи (паспорт: ПІБ, серія, номер, ким виданий);
- міжнародний номер банківського рахунку (IBAN).
- Зайдіть в особистий кабінет та створіть заявку на повернення, заповнивши всі необхідні поля.
- Внесіть дані для повернення:
- паспорт;
- ІПН;
- IBAN.
- Підтвердьте заявку.
- Отримайте від менеджера реквізити для зворотньої доставки або скористайтесь послугою "Легке повернення" від Нової Пошти.
- Увага! Проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали виріб, щоб уникнути заломів матеріалів.
- Відправте товар та надішліть номер ТТН менеджеру після відправки.
- Після отримання товару на складі менеджер проведе повернення у системі.
- Очікуйте повернення коштів (до 7 календарних днів).
ВАЖЛИВО:
- Якщо при огляді товару буде виявлено:
- сліди використання,
- пошкодження,
- відсутність пломб та ярликів,
- Продавець складе акт огляду товару та поверне виріб покупцеві разом із цим актом.
Для повернення коштів, відповідно до п.7, п.8 розділу 3 "Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій", від вас потрібні:
- дані для ідентифікації особи (паспорт: ПІБ, серія, номер, ким виданий);
- міжнародний номер банківського рахунку (IBAN).
Повернення товару здійснюється лише у тому магазині, де була здійснена покупка.
Умови повернення відповідають ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів":
- товар не використовувався;
- пломби та ярлики не пошкоджені;
- збережено фіскальний чек.
ВАЖЛИВО:
- Якщо при огляді товару буде виявлено:
- сліди використання,
- пошкодження,
- відсутність пломб та ярликів,
- Продавець складе акт огляду товару та поверне виріб покупцеві разом із цим актом.
Для повернення коштів, відповідно до п.7, п.8 розділу 3 "Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій", від вас потрібні:
- дані для ідентифікації особи (паспорт: ПІБ, серія, номер, ким виданий);
- міжнародний номер банківського рахунку (IBAN).
№ | ТИП ТА ОБСТАВИНИ ОБМІНУ / ПОВЕРНЕННЯ / РЕМОНТУ | Термін, протягом якого здійснюється обмін / повернення / ремонт | Платник доставки |
---|---|---|---|
1 | Повернення товару належної якості (не сподобався товар, хочу повернути) | До 14 днів | Покупець |
2 | Обмін товару неналежної якості (отримано товар з виробничим дефектом) | До 14 днів | Продавець |
3 | Обмін помилково доставленого товару належної якості (отримано не той товар, який було замовлено) | До 14 днів | Продавець |
4 | Гарантійний випадок (виявлено несправність фурнітури / розійшовся шов) | На товари груп Рюкзаки та Сумки діє гарантія до 12 місяців на шви та фурнітуру. На товари групи Одяг – 30 днів. | Пропорційно (в один бік доставка оплачується покупцем, в інший – продавцем) |
№1. Повернення товару належної якості
Повернення товару належної якості проводиться протягом 14-ти днів з моменту отримання споживачем замовлення та за виконання наступних умов і згідно з Ст. 9. Закону України "Про захист прав споживачів":
- товар не був у використанні та збережено його товарний вигляд;
- не пошкоджені (не відірвані) пломби та ярлики;
- наявний документ, який підтверджує здійснення покупки.
- для покупців, які здійснювали оплату через накладений платіж компаній-перевізників – обов’язково зберігайте чек про оплату (продавець не зможе його відновити і в свою чергу повернути вам кошти);
- повернення здійснюється лише у тому фізичному\онлайн магазині, у якому ви купували товар.
Ваші дії при поверненні товару належної якості:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення і причину повернення;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотної доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу.
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при поверненні продукції здійснюється за рахунок покупця;
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- якщо під час огляду товару, який повертається від покупця будуть виявлені сліди використання, пошкодження, відсутність пломб та ярликів, які унеможливлять перепродаж товару – продавцем буде складено «акт огляду товару», описані недоліки\пошкодження та відправлено разом з товаром назад покупцеві.
- Очікувати повернення коштів на платіжну картку протягом наступних 7-ми днів з моменту отримання посилки на відділенні пошти.
- Для повернення коштів, згідно з вимогами п.7, п.8, розділу 3 «Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій» від вас необхідні дані, які посвічують вашу особу (паспорт - ПІБ, серія,номер та ким виданий) та міжнародний номер банківського рахунку IBAN.
Як знайти свій IBAN? Інструкція
Даю згоду на обробку персональних даних, згідно з Законом України "Про захист персональних даних".
Ви можете самостійно оформити повернення товару на сайті через особистий кабінет, дотримуючись інструкції:
- Увійдіть в особистий кабінет та оберіть сторінку «Історія замовлень».
- Навпроти замовлення, яке плануєте повернути, натисніть кнопку «Повернення».
- На наступній сторінці введіть свої персональні дані, використовуючи паспорт або id-картку, на вибір.
- Далі вкажіть причину повернення і оберіть який саме товар повертаєте.
- Натисніть кнопку «Продовжити», після чого з’явиться повідомлення про успішне оформлення повернення товару.
№2. Обмін товару НЕ належної якості
Під товаром неналежної якості розуміється товар з виробничими дефектами, які виникли в ході виробництва протягом 14-ти днів з моменту отримання виробу покупцем, а саме:
- несправна фурнітура;
- дефекти швів, які можуть вплинути на унеможливлення повноцінного використання виробу (рівність чи не рівність стібка не впливає на віднесення виробу до категорії неналежної якості).
Обмін товару належної якості проводиться протягом 14-ти днів з моменту отримання споживачем замовлення та за виконання наступних умов і згідно з Ст. 9. Закону України "Про захист прав споживачів":
- обмін здійснюється лише у тому фізичному\онлайн магазині, у якому клієнт купував товар;
- обмін здійснюється за умови наявності лише виробничого дефекту, який виник не з вини покупця (продавець може відмовити у обміні\поверненні, якщо клієнтом були завданні пошкодження не з вини виробника).
Ваші дії при обміні товару неналежної якості:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення та надіслати фото виробу, який ви отримали;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотньої доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу;
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при обміні продукції неналежної якості здійснюється за рахунок продавця;
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- якщо під час огляду товару, який повертається від покупця будуть виявлені пошкодження, окрім виробничого дефекту – продавцем буде складено «акт огляду товару», описані недоліки\пошкодження та відправлено разом з товаром назад покупцеві;
- Очікувати повторної відправки товару належної якості на реквізити, які були вказані у замовленні.
№3. Обмін помилково доставленого товару належної якості
Обмін товару належної якості проводиться протягом 14-ти днів з моменту отримання споживачем замовлення та за виконання наступних умов і згідно з Ст. 9. Закону України "Про захист прав споживачів":
- товар не був у використанні та збережено його товарний вигляд;
- не пошкоджені (не відірвані) пломби та ярлики;
- обмін та повернення здійснюється лише у тому фізичному\онлайн магазині, у якому ви купували товар.
Ваші дії при обміні помилково доставленого товару належної якості:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення та надіслати фото виробу, який ви отримали;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотньої доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу;
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при обміні помилково доставленого товару неналежної якості здійснюється за рахунок продавця;
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- якщо під час огляду товару, який повертається від покупця будуть виявлені пошкодження, окрім виробничого дефекту – продавцем буде складено «акт огляду товару», описані недоліки\пошкодження та відправлено разом з товаром назад покупцеві.
- Очікувати повторної відправки товару на реквізити, які були вказані у замовленні.
№4. Гарантійний ремонт
Гарантія якості виробів поширюється на:
- виробничі дефекти (неякісні шви виробу);
- фурнітуру (НЕмеханічні поломки, які виникли не з вини покупця);
Гарантія якості виробів не поширюється на:
- абразивне зношування;
- вплив екстремальних температур, розчинників, кислот та лугів;
- нещасні випадки;
- неправильне зберігання;
- недбалу експлуатацію та догляд (див. умови догляду);
- перевищення гранично допустимого навантаження;
- застосування виробу не за призначенням;
- шкоду, завдану третіми особами — перевізниками, або ж внаслідок проходження митного контролю.
ВАЖЛИВО: виробник не несе відповідальності за будь-яку шкоду, завдану будь-яким речам, поміщеним в Товар, що виникла в процесі експлуатації/використання Товару протягом всього терміну його використання, незалежно від способу такого використання.
Так як датою початку гарантійного обслуговування є дата вказана у товаро-транспортній накладній, яку перевізник видає споживачу в момент отримання ним відправлення або дата в чеку при покупці у фізичному магазині, обов’язково зберігайте чек або товаро-транспортну накладну протягом гарантійного терміну.
ВАЖЛИВО: гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.
ВАЖЛИВО: при прийомі на гарантійне обcлуговування, товар повинен бути чистим відповідно до умов догляду (без запаху, пилу, плям та іншого бруду) та без посторонніх предметів всередині. В інакшому випадку ми залишаємо за собою можливість відмовити споживачу в гарантійному обслуговуванні.
Ваші дії при відправці товару на гарантійний ремонт:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення, надіслати фото виробу та описати виявлений дефект;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотньої доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу;
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при гарантійному обслуговуванні оплачується наступним чином:
1) доставка від покупця до продавця: за рахунок продавця;
2) доставка від продавця до покупця: за рахунок покупця.
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- Очікувати смс про отримання товару продавцем та початок ремонту;
- Очікувати смс про відправку відремонтованого товару.
РЕКОМЕНДАЦІЇ З ДОГЛЯДУ ЗА ВИРОБАМИ:
- не прасувати;
- не прати у пральній машині, оскільки це зношує матеріал та руйнує його поліуретанову основу. Також можуть залишатись плями від порошку;
- дозволяється лише ручне прання, для цього можна використовувати губку та ємність з наповненою водою і ph-нейтральним милом;
- не дозволяється використовувати засоби з вмістом спирту (у т.ч. антисептик);
- блискавки рюкзака чи сумки повинні зберігатися в чистоті;
- зберігати виріб в сухому, добре провітрюваному місці;
- вироби білого кольору зберігати окремо від інших.
Ми запустили БОНУСНУ СИСТЕМУ для всіх зареєстрованих користувачів на сайті!
Тепер з кожного вашого замовлення ви отримуєте бонуси. 3% від вартості товару зараховуються на ваш бонусний рахунок.
ОБОВ'ЯЗКОВО авторизуйтесь на сайті перед покупкою, аби всі ваші бонуси були зараховані.
У вашому особистому кабінеті на сайті в розділі "Історія замовлень" будуть відображені всі ваші "активні бонуси" та "бонуси, що очікують активації".
Що таке "Активні бонуси"?
Це бонуси, які вже можна використати у замовленні. Це ті бонуси, які були нараховані за попередні замовлення, і з того моменту вже пройшло 14 та більше днів.
Бонуси "Очікують активації" - це бонуси, які нараховані, однак ще не минуло 14 днів з моменту отримання посилки. На жаль, ці бонуси поки що використати не можна. Щоб вони активувались - має пройти 14 днів.
Якщо ви вирішили повернути товар впродовж 14 днів, бонуси саме за цей товар, які очікують активації зникають.
А як же скористатись активними бонусами?
Бонусами можна оплатити 50% від загальної вартості замовлення.
При оформленні замовлення на першому етапі вам буде запропоновано внести суму бонусів, якими хотіли б оплатити частину замовлення, а також підказка, скільки бонусів на вашому рахунку вже є та яка максимальна сума можлива для внесення у цей пункт. Для цього обов'язково потрібно бути авторизованим на сайті.
Далі просто оформляйте замовлення та оплачуйте суму з використанням бонусів.
У разі, якщо ви вже списали свої бонуси, однак вирішили скасувати замовлення з будь-яких важливих для вас причин - бонуси повернуться на ваш рахунок.