№4. Гарантійний ремонт
Гарантія якості виробів поширюється на:
- виробничі дефекти (неякісні шви виробу);
- фурнітуру (НЕмеханічні поломки, які виникли не з вини покупця);
Гарантія якості виробів не поширюється на:
- абразивне зношування;
- вплив екстремальних температур, розчинників, кислот та лугів;
- нещасні випадки;
- неправильне зберігання;
- недбалу експлуатацію та догляд (див. умови догляду);
- перевищення гранично допустимого навантаження;
- застосування виробу не за призначенням;
- шкоду, завдану третіми особами — перевізниками, або ж внаслідок проходження митного контролю.
ВАЖЛИВО: виробник не несе відповідальності за будь-яку шкоду, завдану будь-яким речам, поміщеним в Товар, що виникла в процесі експлуатації/використання Товару протягом всього терміну його використання, незалежно від способу такого використання.
Так як датою початку гарантійного обслуговування є дата вказана у товаро-транспортній накладній, яку перевізник видає споживачу в момент отримання ним відправлення або дата в чеку при покупці у фізичному магазині, обов’язково зберігайте чек або товаро-транспортну накладну протягом гарантійного терміну.
ВАЖЛИВО: гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.
ВАЖЛИВО: при прийомі на гарантійне обcлуговування, товар повинен бути чистим відповідно до умов догляду (без запаху, пилу, плям та іншого бруду) та без посторонніх предметів всередині. В інакшому випадку ми залишаємо за собою можливість відмовити споживачу в гарантійному обслуговуванні.
Ваші дії при відправці товару на гарантійний ремонт:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення, надіслати фото виробу та описати виявлений дефект;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотньої доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу;
ВАЖЛИВО:
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при гарантійному обслуговуванні оплачується наступним чином:
1) доставка від покупця до продавця: за рахунок продавця;
2) доставка від продавця до покупця: за рахунок покупця.
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- Очікувати смс про отримання товару продавцем та початок ремонту;
- Очікувати смс про відправку відремонтованого товару.