Просимо звернути увагу: колір товару може відрізнятися в залежності від освітлення та налаштувань Вашого екрану. Положення принта на виробі може відрізнятись від фото на сайті.
Рекомендовані товари
Відгуків (0)
МЕСЕНДЖЕР "DOPP" МАТОВИЙ, ЧОРНИЙ
Переглянуті товари
В одну подарункову коробку упаковується лише один виріб (винятком є рюкзак + поясна сумка).
Розмір коробки буде вибраний автоматично, згідно розмірів рюкзака чи сумки, який ви внесли в замовлення.
Для збереження вигляду та форми коробки, її додатково буде запаковано у повітряно-пухирчату та стрейч плівку.
Безкоштовна доставка у магазини! Резервування товару без передоплати протягом 3-х днів |
Залишок на магазинах |
---|---|
Київ м. Київ, вул. Гарматна, 1 Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Київ м. Київ, вул. Паторжинського, 8 (неподалік від метро «Золоті Ворота») Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Київ м. Київ, ТРЦ «Lavina Mall», 1 поверх (вул. Берковецька, 6Д) Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Київ м. Київ, ТРЦ «Республіка», 1 поверх (Кільцева дорога, 1) Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Київ м. Київ, ТРЦ «River Mall», 2 поверх (вул. Дніпровська набережна, 12) Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Київм. Київ, ТРЦ «Blockbuster Mall» (проспект Степана Бандери, 36) Статус магазину: незабаром відкриття |
Передзамовлення |
Львів м. Львів, вул. Під Дубом, 22 (неподалік від ТРЦ «Форум») Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Львів м. Львів, ТРЦ «Victoria Gardens» (вул. Кульпарківська, 226А) Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Рівнем. Рівне, ТРЦ «Злата плаза» (вул. Олександра Борисенка, 1) Статус магазину: незабаром відкриття |
Передзамовлення |
Івано-Франківськ м. Івано-Франківськ, вул. Івана Франка, 13 Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Харків м. Харків, ТРЦ «Французький бульвар», 1 поверх (вул. Академіка Павлова, 44-Б) Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Дніпро м. Дніпро, вул. Шевченка, 59 Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Щоб зарезервувати товар у конкретному магазині - натисніть "купити" та перейдіть до оформлення замовлення. У розділі способів доставки оберіть зі списку "самовивіз" зі зручного для вас магазину та підтвердіть оформлення замовлення.
Якщо товару, який вас цікавить НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ у потрібному вам магазині – ви можете зробити передзамовлення (під виготовлення), для цього натисніть кнопку «Купити» та заповніть всю інформацію. Якщо необхідний товар буде в наявності на центральному складі, то поставка на магазин буде здійснена впродовж 5-ти робочих днів.
Як тільки ми зробимо і відправимо у магазин ваше замовлення - вам відразу прийде смс зі сповіщенням.
ВАЖЛИВО: резерв вашого замовлення у магазині - 3 робочих дні.
Відправка замовлень з фізичного магазину до відділень чи поштоматів Нової пошти, на жаль, не здійснюється.
Сумка-месенджер з екошкіри стане незамінним помічником в ритмі міського життя:
- має дві зовнішні кишені (одна на передній та одна на задній стінках) і дві кишені всередині головного відділення;
- ремінець регулюється пластиковою рамкою;
- прогумована блискавка на передній стінці;
- задня стінка виготовлена з комбінації вентилюючої сітки та шару м'якого піноматеріалу;
- на задній стінці є ручка для комфортного використання.
Матеріал | екошкіра |
Внутрішній матеріал | поліестер |
Фурнітура | метал |
Довжина лямок | 98 см |
Розмір: | Висота: 23 см, Ширина: 19 см, Глибина: 6 см |
Об'єм | 3 л |
Вага | 0.35 кг |
1. Умови оплати і доставки для роздрібних покупців
Доставка
1. Доставка до відділення пошти або за вказаною вами адресою:
Актуальний статус роботи відділень Нової пошти: cписок відділень.
За умови наявності товару відправка здійснюється протягом 1-3 робочих днів.
Якщо товар знаходиться на передзамовленні, очікуваний термін відправки становить 5-14 робочих днів.
В ціну продукції не включено вартість доставки та пакувальних матеріалів служб поштового зв'язку.
Відправка здійснюється з ПН по СБ.
2. Самовивіз із магазинів Harvest:
Наші магазини: https://harvest-clothing.com.ua/shops
Якщо ви оформлюєте замовлення зі способом доставки «самовивіз з магазину» в межах робочого графіку обраного магазину, і за умови, що товар є у вільному залишку – ви можете вирушати за замовленням відразу після отримання смс, що ваше замовлення готове до видачі.
Якщо необхідного товару немає в наявності - ми доставимо його для вас у магазин (очікуваний термін доставки: 3-5 роб. днів без урахування часу на виробництво).
Здійснюючи самовивіз з магазину Harvest - доставка і пакування є абсолютно безкоштовними.
Можлива адресна доставка (вартість якої перевищує вартість доставки у відділення).
Наведені терміни та ціни є приблизними і можуть змінюватись.
Оплата
Здійснюється безпосередньо на сайті через платіжну систему.
Оплата частинами. Ви можете розділити оплату за будь-який товар на два платежі. Перша половина суми буде списана відразу при оформленні замовлення, а решта коштів - автоматично наступного місяця. Зверніть увагу, що оплата можлива тільки з картки Універсальна від ПриватБанк. Детальніше за посиланням: https://privatbank.ua/kredity/oplata-chastyami
ВАЖЛИВО! Якщо у Вас на момент покупки буде недостатня сума коштів на рахунку – виберіть спосіб оплати «по реквізитам», щоб виконати оплату в терміналі банку.
2. Умови оплати і доставки для корпоративних та оптових покупців
1. Доставка до відділення пошти або за вказаною вами адресою:
Актуальний статус роботи відділень Нової пошти: cписок відділень.
Дата відправки товару погоджується індивідуально з Вашим менеджером.
Термін по відшиву продукції погоджується індивідуально з Вашим менеджером.
В ціну продукції не включено вартість доставки та пакувальних матеріалів служб поштового зв'язку.
Відправка здійснюється лише в робочі дні.
2. Самовивіз зі складу:
Якщо ви оформляєте корпоративне чи оптове замовлення зі способом доставки «самовивіз зі складу» , забрати товар Ви можете в межах робочого графіку складу, по дзвінку вашого менеджера.
Метод доставки | Спосіб доставки | Спосіб оплати | |
---|---|---|---|
Вартість і терміни | Оплата при отриманні | Оплата при оформленні замовлення | |
Нова пошта (відділення або адресна доставка) | Індивідуально узгоджується з менеджером | X | Індивідуально узгоджується з менеджером |
Самовивіз зі складу | Індивідуально узгоджується з менеджером | X | Індивідуально узгоджується з менеджером |
Щоб повернути, обміняти, відправити на гарантійний чи не гарантійний ремонт придбаний товар, перегляньте, будь ласка, таблицю нижче та ознайомтесь з нашими умовами. Натиснувши на примітки до кожного пункту, вам відкриються інструкції зі здійснення такого виду відправлень та вся необхідна інформація.
ВАЖЛИВО! Повертаючи чи обмінюючи товар, ви погоджуєтесь з нашими умовами обміну, повернення, гарантійного та негарантійного обслуговування і зобов’язуєтесь їх виконувати. У протилежному випадку ми залишаємо за собою право відмовити вам у поверненні, обміні, гарантійному чи негарантійному обслуговуванні.
Обмін/повернення/ремонт здійснюється тільки в місці придбання товару. Якщо ви купували товар в інтернет-магазині - відправка здійснюється через службу доставки. Якщо ви купували у магазині, то відправка здійснюється через магазин. Повернення товару здійснюється тільки в нашому брендованому пакуванні.
Будь ласка, для уникнення непорозумінь перечитайте всі примітки до пункту, який вас цікавить.
№1. Повернення товару належної якості
Повернення товару належної якості проводиться протягом 14-ти днів з моменту отримання споживачем замовлення та за виконання наступних умов і згідно з Ст. 9. Закону України "Про захист прав споживачів":
- товар не був у використанні та збережено його товарний вигляд;
- не пошкоджені (не відірвані) пломби та ярлики;
- наявний документ, який підтверджує здійснення покупки.
- для покупців, які здійснювали оплату через накладений платіж компаній-перевізників – обов’язково зберігайте чек про оплату (продавець не зможе його відновити і в свою чергу повернути вам кошти);
- повернення здійснюється лише у тому фізичному\онлайн магазині, у якому ви купували товар.
Ваші дії при поверненні товару належної якості:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення і причину повернення;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотної доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу.
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при поверненні продукції здійснюється за рахунок покупця;
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- якщо під час огляду товару, який повертається від покупця будуть виявлені сліди використання, пошкодження, відсутність пломб та ярликів, які унеможливлять перепродаж товару – продавцем буде складено «акт огляду товару», описані недоліки\пошкодження та відправлено разом з товаром назад покупцеві.
- Очікувати повернення коштів на платіжну картку протягом наступних 7-ми днів з моменту отримання посилки на відділенні пошти.
- Для повернення коштів, згідно з вимогами п.7, п.8, розділу 3 «Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій» від вас необхідні дані, які посвічують вашу особу (паспорт - ПІБ, серія,номер та ким виданий) та міжнародний номер банківського рахунку IBAN.
Як знайти свій IBAN? Інструкція
Даю згоду на обробку персональних даних, згідно з Законом України "Про захист персональних даних".
Ви можете самостійно оформити повернення товару на сайті через особистий кабінет, дотримуючись інструкції:
- Увійдіть в особистий кабінет та оберіть сторінку «Історія замовлень».
- Навпроти замовлення, яке плануєте повернути, натисніть кнопку «Повернення».
- На наступній сторінці введіть свої персональні дані, використовуючи паспорт або id-картку, на вибір.
- Далі вкажіть причину повернення і оберіть який саме товар повертаєте.
- Натисніть кнопку «Продовжити», після чого з’явиться повідомлення про успішне оформлення повернення товару.
№2. Обмін товару НЕ належної якості
Під товаром неналежної якості розуміється товар з виробничими дефектами, які виникли в ході виробництва протягом 14-ти днів з моменту отримання виробу покупцем, а саме:
- несправна фурнітура;
- дефекти швів, які можуть вплинути на унеможливлення повноцінного використання виробу (рівність чи не рівність стібка не впливає на віднесення виробу до категорії неналежної якості).
Обмін товару належної якості проводиться протягом 14-ти днів з моменту отримання споживачем замовлення та за виконання наступних умов і згідно з Ст. 9. Закону України "Про захист прав споживачів":
- обмін здійснюється лише у тому фізичному\онлайн магазині, у якому клієнт купував товар;
- обмін здійснюється за умови наявності лише виробничого дефекту, який виник не з вини покупця (продавець може відмовити у обміні\поверненні, якщо клієнтом були завданні пошкодження не з вини виробника).
Ваші дії при обміні товару неналежної якості:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення та надіслати фото виробу, який ви отримали;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотньої доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу;
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при обміні продукції неналежної якості здійснюється за рахунок продавця;
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- якщо під час огляду товару, який повертається від покупця будуть виявлені пошкодження, окрім виробничого дефекту – продавцем буде складено «акт огляду товару», описані недоліки\пошкодження та відправлено разом з товаром назад покупцеві;
- Очікувати повторної відправки товару належної якості на реквізити, які були вказані у замовленні.
№3. Обмін помилково доставленого товару належної якості
Обмін товару належної якості проводиться протягом 14-ти днів з моменту отримання споживачем замовлення та за виконання наступних умов і згідно з Ст. 9. Закону України "Про захист прав споживачів":
- товар не був у використанні та збережено його товарний вигляд;
- не пошкоджені (не відірвані) пломби та ярлики;
- обмін та повернення здійснюється лише у тому фізичному\онлайн магазині, у якому ви купували товар.
Ваші дії при обміні помилково доставленого товару належної якості:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення та надіслати фото виробу, який ви отримали;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотньої доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу;
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при обміні помилково доставленого товару неналежної якості здійснюється за рахунок продавця;
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- якщо під час огляду товару, який повертається від покупця будуть виявлені пошкодження, окрім виробничого дефекту – продавцем буде складено «акт огляду товару», описані недоліки\пошкодження та відправлено разом з товаром назад покупцеві.
- Очікувати повторної відправки товару на реквізити, які були вказані у замовленні.
№4. Гарантійний ремонт
Гарантія якості виробів поширюється на:
- виробничі дефекти (неякісні шви виробу);
- фурнітуру (НЕмеханічні поломки, які виникли не з вини покупця);
Гарантія якості виробів не поширюється на:
- абразивне зношування;
- вплив екстремальних температур, розчинників, кислот та лугів;
- нещасні випадки;
- неправильне зберігання;
- недбалу експлуатацію та догляд (див. умови догляду);
- перевищення гранично допустимого навантаження;
- застосування виробу не за призначенням;
- шкоду, завдану третіми особами — перевізниками, або ж внаслідок проходження митного контролю.
ВАЖЛИВО: виробник не несе відповідальності за будь-яку шкоду, завдану будь-яким речам, поміщеним в Товар, що виникла в процесі експлуатації/використання Товару протягом всього терміну його використання, незалежно від способу такого використання.
Так як датою початку гарантійного обслуговування є дата вказана у товаро-транспортній накладній, яку перевізник видає споживачу в момент отримання ним відправлення або дата в чеку при покупці у фізичному магазині, обов’язково зберігайте чек або товаро-транспортну накладну протягом гарантійного терміну.
ВАЖЛИВО: гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.
ВАЖЛИВО: при прийомі на гарантійне обcлуговування, товар повинен бути чистим відповідно до умов догляду (без запаху, пилу, плям та іншого бруду) та без посторонніх предметів всередині. В інакшому випадку ми залишаємо за собою можливість відмовити споживачу в гарантійному обслуговуванні.
Ваші дії при відправці товару на гарантійний ремонт:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення, надіслати фото виробу та описати виявлений дефект;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотньої доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу;
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при гарантійному обслуговуванні оплачується наступним чином:
1) доставка від покупця до продавця: за рахунок продавця;
2) доставка від продавця до покупця: за рахунок покупця.
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- Очікувати смс про отримання товару продавцем та початок ремонту;
- Очікувати смс про відправку відремонтованого товару.
РЕКОМЕНДАЦІЇ З ДОГЛЯДУ ЗА ВИРОБАМИ:
- не прасувати;
- не прати у пральній машині, оскільки це зношує матеріал та руйнує його поліуретанову основу. Також можуть залишатись плями від порошку;
- дозволяється лише ручне прання, для цього можна використовувати губку та ємність з наповненою водою і ph-нейтральним милом;
- не дозволяється використовувати засоби з вмістом спирту (у т.ч. антисептик);
- блискавки рюкзака чи сумки повинні зберігатися в чистоті;
- зберігати виріб в сухому, добре провітрюваному місці;
- вироби білого кольору зберігати окремо від інших.
Ми запустили БОНУСНУ СИСТЕМУ для всіх зареєстрованих користувачів на сайті!
Тепер з кожного вашого замовлення ви отримуєте бонуси. 3% від вартості товару зараховуються на ваш бонусний рахунок.
Бонуси активуються після отримання замовлення.
ОБОВ'ЯЗКОВО авторизуйтесь на сайті перед покупкою, аби всі ваші бонуси були зараховані.
У вашому особистому кабінеті на сайті в розділі "Історія замовлень" будуть відображені всі ваші "активні бонуси" та "бонуси, що очікують активації".
Що таке "Активні бонуси"?
Це бонуси, які вже можна використати у замовленні. Це ті бонуси, які були нараховані за попередні замовлення, і з того моменту вже пройшло 14 та більше днів.
Бонуси "Очікують активації" - це бонуси, які нараховані, однак ще не минуло 14 днів з моменту отримання посилки. На жаль, ці бонуси поки що використати не можна. Щоб вони активувались - має пройти 14 днів.
Якщо ви вирішили повернути товар впродовж 14 днів, бонуси саме за цей товар, які очікують активації зникають.
А як же скористатись активними бонусами?
Бонусами можна оплатити 50% від загальної вартості замовлення.
При оформленні замовлення на першому етапі вам буде запропоновано внести суму бонусів, якими хотіли б оплатити частину замовлення, а також підказка, скільки бонусів на вашому рахунку вже є та яка максимальна сума можлива для внесення у цей пункт. Для цього обов'язково потрібно бути авторизованим на сайті.
Далі просто оформляйте замовлення та оплачуйте суму з використанням бонусів.
У разі, якщо ви вже списали свої бонуси, однак вирішили скасувати замовлення з будь-яких важливих для вас причин - бонуси повернуться на ваш рахунок.