Просимо звернути увагу: колір товару може відрізнятися в залежності від освітлення та налаштувань Вашого екрану. Положення принта на виробі може відрізнятись від фото на сайті.
Відгуків (1)
"FLORIDA" екошкіра, кроко
Переглянуті товари

В одну подарункову коробку упаковується лише один виріб (винятком є рюкзак + поясна сумка).
Розмір коробки буде вибраний автоматично, згідно розмірів рюкзака чи сумки, який ви внесли в замовлення.
Для збереження вигляду та форми коробки, її додатково буде запаковано у повітряно-пухирчату та стрейч плівку.
Наявність | |
---|---|
Київ м. Київ, вул. Паторжинського, 8 |
В наявності |
Київ м. Київ, вул. Гарматна, 1 |
Передзамовлення |
Львів м. Львів, вул. Під Дубом, 22 |
В наявності |
Харків м. Харків, вул. Академіка Павлова, 44-Б |
Передзамовлення |
Відправка замовлень з магазинів не здійснюється!
Якщо товару, який вас цікавить НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ на потрібному Вам магазині – Ви можете зробити передзамовлення (під виготовлення), для цього натисніть кнопку «Купити», заповніть контактну інформацію та виберіть спосіб доставки в зручну Вам торгову точку.
Як тільки ми зробимо і відправимо на магазин Ваше замовлення - вам відразу прийде смс з оповіщенням.
ВАЖЛИВО: резерв вашого замовлення на магазині - 3 роб. дні
Графік работи магазинів:
пн.-пт. з 11:00 по 20:00
сб.-вс. з 11:00 по 18:00
Працюємо без обідньої перерви
"FLORIDA" - маленька сумочка в чорному кольорі, клапан якої виготовлений з екошкіри з текстурою кроко. Універсальна форма сумки дозволяє комбінувати її з різними стилями одягу:
- виготовлена з екошкіри;
- металева фурнітура;
- всередині щільна поліестерова підкладка сірого кольору;
- маленька внутрішня кишеня на блискавці та перетинка у головному відділенні;
- довжину ремінця сумки можна легко змінювати за допомогою металевого регулятора.
Матеріал верху | екошкіра |
Внутрішній матеріал | поліестер сірого кольору |
Фурнітура | метал |
Довжина лямок | максимальна - 130 см |
Розмір: | Висота: 18 см, Ширина: 26 см , Глибина: 6 см |
Об'єм | 3 л |
Вага | 0.24 кг |
Доставка
1. Доставка на відділення пошти або адресу:
Якщо товар є наявності - відправка 1-3 робочих днів.
Якщо товар на передзамовлені - відправка 5-14 робочих днів.
В ціну продукції не включена вартість доставки і пакувальних матеріалів служб поштового зв'язку.
2. Самовивіз з магазину Harvest:
Якщо ви оформлюєте замовлення зі способом доставки «самовивіз з магазину», в межах робочого графіку магазину, і за умови, що товар є у вільному залишку – ви можете одразу вирушати до магазину, після отримання смс, що ваше замовлення готове до видачі.
Якщо необхідного товару немає в наявності на магазині - ми виготовимо його для Вас і доставимо в магазин (час доставки на магазин: 2-5 роб. днів без урахування часу на виробництво).
У разі поставки замовлень на магазини Harvest доставка і пакування є абсолютно безкоштовними.
Метод доставки | Спосіб доставки | Спосіб оплати | |
---|---|---|---|
Вартість і терміни | Оплата при отриманні | Передоплата | |
Нова пошта |
50-100 грн (1-2 дні) |
X | Apple Pay, Google Pay, Visa, MasterCard |
Самовивіз із магазину/складу |
безкоштовно (якщо товару немає в наявності на магазині, але є на центральному складі, термін поставки - 2-5 днів) |
V | Х |
Можлива адресна доставка (вартість якої на 40% вище звичайної).
Наведені терміни та ціни є приблизними та можуть змінюватись.
Оплата
Здійснюється безпосередньо на сайті через платіжну систему або при отриманні.
ВАЖЛИВО! Якщо у Вас на момент покупки буде недостатня сума коштів на рахунку – виберіть спосіб оплати «по реквізитам», щоб виконати оплату в терміналі банку.
Щоб повернути, обміняти, відправити на гарантійний чи не гарантійний ремонт придбаний товар, перегляньте, будь ласка, таблицю нижче та ознайомтесь з нашими умовами. Натиснувши на примітки до кожного пункту, вам відкриються інструкції по здійсненню такого виду відправлень та вся необхідна інформація.
№ | Обставини обміну / повернення / ремонту | Термін, протягом якого здійснюється обмін / повернення / ремонт | Тип обміну / повернення / ремонту | Платник доставки | Покрокова інструкція |
---|---|---|---|---|---|
1 | Не сподобався товар, хочу повернути / обміняти. | До 14 днів | Повернення товару належної якості | Покупець | |
2 | Я отримав/ла товар з виробничим дефектом. | До 14 днів | Обмін товару НЕналежної якості (товаром неналежної якості не являється товар, який був пошкоджений перевізником або під час відкриття пакування (порізи виробу канцелярським ножем)). | Продавець | |
3 | Отримано не той товар, який було замовлено. | До 14 днів | Обмін помилково доставленого товару належної якості | Продавець | |
4 | Я виявив/ла несправність фурнітури/ У мене розійшовся шов. |
На товари групи Рюкзаки та Сумки вартістю до 1000 грн діє гарантія від 14 днів до 6 місяців;
на товари групи Рюкзаки та Сумки вартістю понад 1000 грн діє гарантія від 14 днів до 12 місяців. |
Гарантійний ремонт | Пропорційно (в один бік доставка оплачується покупцем, в інший – продавцем). |
ВАЖЛИВО! Повертаючи чи обмінюючи товар, ви погоджуєтесь з нашими умовами обміну, повернення, гарантійного та негарантійного обслуговування і зобов’язуєтесь їх виконувати. У протилежному випадку ми залишаємо за собою право відмовити вам у поверненні, обміні, гарантійному чи негарантійному обслуговуванні.
Будь ласка, для уникнення непорозумінь перечитайте всі примітки до пункту, який вас цікавить.
№1. Повернення товару належної якості
Повернення товару належної якості проводиться протягом 14 – ти днів з моменту отримання споживачем замовлення та за виконання наступних умов і згідно Ст. 9.Закону України "Про захист прав споживачів":
- товар не був у використанні та збережено товарний вигляд;
- не пошкоджені (не відірвані) пломби та ярлики;
- наявний документ, який підтверджує здійснення покупки.
- для покупців, які здійснювали оплату через накладений платіж компаній-перевізників – обов’язково зберігайте чек про оплату (продавець не зможе його відновити і в свою чергу повернути Вам кошти);
- повернення здійснюється лише у тому фізичному\онлайн магазині, у якому ви купували товар.
Ваші дії при поверненні товару належної якості:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення і причину повернення;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотної доставки та лист-заяву, який потрібно буде роздрукувати, заповнити та підписати.
- повернення коштів здійснюється лише при наявності листа-заяви на повернення коштів.
- Відправити товар та лист-заяву на повернення коштів на вказану менеджером адресу.
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при поверненні продукції здійснюється за рахунок покупця;
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- якщо під час огляду товару, який повертається від покупця будуть виявлені сліди використання, пошкодження, відсутність пломб та ярликів, які унеможливлять перепродаж товару – продавцем буде складено «акт огляду товару», описані недоліки\пошкодження та відправлено разом з товаром назад покупцеві.
- Очікувати повернення коштів на платіжну картку протягом наступних 7-ми днів з моменту отримання посилки на відділенні пошти (оплата буде здійснена, згідно реквізитів в акті на повернення коштів).
- повернення коштів здійснюється лише при наявності листа-заяви на повернення коштів.
№2. Обмін товару НЕ належної якості
Під товаром неналежної якості, розуміється товар з виробничими дефектами, які виникли в ході виробництва протягом 14 - ти днів з моменту отримання виробу покупцем, а саме:
- несправна фурнітура;
- дефекти швів, які можуть вплинути на унеможливлення повноцінного використання виробу (рівність чи не рівність стібка не впливає на віднесення виробу до категорії неналежної якості).
Обмін товару належної якості проводиться протягом 14 – ти днів з моменту отримання споживачем замовлення та за виконання наступних умов і згідно Ст. 9.Закону України "Про захист прав споживачів":
- обмін здійснюється лише у тому фізичному\онлайн магазині, у якому клієнт купував товар;
- обмін здійснюється за умови наявності лише виробничого дефекту, який виник не з вини покупця (продавець може відмовити у обміні\поверненні, якщо клієнтом були завданні пошкодження не з вини виробника).
Ваші дії при обміні товару неналежної якості:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення та надіслати фото виробу, який ви отримали;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотної доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу;
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при обміні продукції неналежної якості здійснюється за рахунок продавця;
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- якщо під час огляду товару, який повертається від покупця будуть виявлені пошкодження, окрім виробничого дефекту – продавцем буде складено «акт огляду товару», описані недоліки\пошкодження та відправлено разом з товаром назад покупцеві;
- Очікувати повторної відправки товару належної якості на реквізити, які були вказані у замовленні.
№3. Обмін помилково доставленого товару належної якості
Обмін товару належної якості проводиться протягом 14 – ти днів з моменту отримання споживачем замовлення та за виконання наступних умов і згідно Ст. 9.Закону України "Про захист прав споживачів":
- товар не був у використанні та збережено товарний вигляд;
- не пошкоджені (не відірвані) пломби та ярлики;
- обмін та повернення здійснюється лише у тому фізичному\онлайн магазині, у якому ви купували товар.
Ваші дії при обміні помилково доставленого товару належної якості:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення та надіслати фото виробу, який ви отримали;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотної доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу;
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при обміні помилково доставленого товару неналежної якості здійснюється за рахунок продавця;
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- якщо під час огляду товару, який повертається від покупця будуть виявлені пошкодження, окрім виробничого дефекту – продавцем буде складено «акт огляду товару», описані недоліки\пошкодження та відправлено разом з товаром назад покупцеві.
- Очікувати повторної відправки товару на реквізити, які були вказані у замовленні.
№4. Гарантійний ремонт
Гарантія якості виробів поширюється на:
- виробничі дефекти (неякісні шви виробу);
- фурнітуру (НЕмеханічні поломки, які виникли не з вини покупця);
Гарантія якості виробів не поширюється на:
- абразивний знос;
- вплив екстремальних температур;
- розчинників;
- кислот та лугів;
- нещасні випадки;
- неправильне зберігання;
- недбалу експлуатацію та догляд (див. умову догляду);
- перевищення граничного навантаження;
- застосування виробу не за призначенням;
- а також шкоду, завдану третіми особами — перевізниками, або ж внаслідок проходження митного контролю.
ВАЖЛИВО: виробник не несе відповідальності за будь-яку шкоду, завдану будь-яким речам, поміщеним в Товар, що виникла в процесі експлуатації/використання Товару протягом всього строку його використання, незалежно від способу такого використання.
Так як датою початку гарантійного обслуговування є дата вказана у товаро-транспортній накладній, яку перевізник видає споживачу в момент отримання ним відправлення або дата в чеку при покупці у фізичному магазині, обов’язково зберігайте чек або товаро-транспортну накладну протягом гарантійного терміну.
ВАЖЛИВО: гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.
ВАЖЛИВО: при прийомі на гарантійне обcлуговування, товар повинен бути чистим відповідно до умов догляду (без запаху, пилу, плям та іншого бруду) та без посторонніх предметів всередині. В інакшому випадку ми залишаємо за собою можливість відмовити споживачу в гарантійному обслуговуванні.
Ваші дії при відправці товару на гарантійний ремонт:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення, надіслати фото виробу та описати виявлений дефект;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотної доставки та квитанцію про гарантійне обслуговування, яку потрібно буде роздрукувати, заповнити та підписати;
- Відправити товар разом із квитанцією на вказану менеджером адресу;
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при гарантійному обслуговуванні оплачується наступним чином:
1) доставка від покупця до продавця: за рахунок продавця;
2) доставка від продавця до покупця: за рахунок покупця.
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- Очікувати смс про отримання товару продавцем та початок ремонту;
- Очікувати смс про відправку відремонтованого товару.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ДОГЛЯДУ ЗА ВИРОБАМИ:
- не прасувати;
- не прати у пральній машині, оскільки це зношує матеріал та руйнує його поліуретанову основу. Також можуть залишатись плями від порошку;
- дозволяється лише ручне прання, для цього можна використовувати губку та ємність з наповненою водою і ph-нейтральним милом; не дозволяється використовувати засоби з вмістом спирту;
- блискавки рюкзака чи сумки повинні зберігатися в чистоті;
- зберігати рюкзак в сухому, добре провітрюваному місці.