Просимо звернути увагу: колір товару може відрізнятися в залежності від освітлення та налаштувань Вашого екрану. Положення принта на виробі може відрізнятись від фото на сайті.
Відгуків (0)
Худі "Еssential" чорне
Переглянуті товари

В одну подарункову коробку упаковується лише один виріб (винятком є рюкзак + поясна сумка).
Розмір коробки буде вибраний автоматично, згідно розмірів рюкзака чи сумки, який ви внесли в замовлення.
Для збереження вигляду та форми коробки, її додатково буде запаковано у повітряно-пухирчату та стрейч плівку.
Залишок на магазинах | |
---|---|
Київ м. Київ, вул. Паторжинського, 8 Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Київ м. Київ, вул. Гарматна, 1 (Магазин "NU OT") Статус магазину: працює |
Доступні розміри: |
Львів м. Львів, вул. Під Дубом, 22 Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Харків м. Харків, вул. Академіка Павлова, 44-Б Статус магазину: тимчасово закритий |
Передзамовлення |
Дніпро м. Дніпро, вул. Шевченка, 59 (Магазин "NU OT") Статус магазину: працює |
Передзамовлення |
Відправка замовлень з магазинів не здійснюється!
Якщо товару, який Вас цікавить НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ у потрібному Вам магазині – Ви можете зробити передзамовлення (під виготовлення), для цього натисніть кнопку «Купити», заповніть контактну інформацію та виберіть спосіб доставки в зручний для Вас магазин. Якщо необхідний товар буде в наявності на центральному складі, то поставка на магазин буде здійснена протягом 7-ми робочих днів.
Як тільки ми зробимо і відправимо у магазин Ваше замовлення - Вам відразу прийде смс зі сповіщенням.
ВАЖЛИВО: резерв Вашого замовлення у магазині - 3 робочих дні.
Графік роботи магазинів:
пн.-нд. з 11:00 по 18:00
Працюємо без обідньої перерви
Стильне та тепле худі з начісом. Модель вільного крою, з капюшоном та кишенею-кенгуру спереду. Худі виготовлене з м'якого, приємного до тіла трикотажу, який має гарну зносостійкість і довгий термін експлуатації, стійкий до деформації, поверхня не скочується, повітропроникний - дозволяє тілу дихати.
На моделі розмір - L. Зріст моделі - 183 см.
Матеріал - футер трьохнитка з начісом. Склад матеріалу: 70 % бавовна, 30 % еластан.
Рекомендований догляд:
- прання в делікатному режимі при 30 ºC, з коротким циклом віджимання;
- не використовувати лужні засоби/відбілювач;
- прасування при макс. 110 ºC.
Доставка
1. Доставка до відділення пошти або за вказаною вами адресою:
Актуальний статус роботи відділень Нової пошти: cписок відділень.
За умови наявності товару відправка здійснюється протягом 1-3 робочих днів.
Якщо товар знаходиться на передзамовленні, очікуваний термін відправки становить 5-14 робочих днів.
В ціну продукції не включено вартість доставки та пакувальних матеріалів служб поштового зв'язку.
Відправка здійснюється лише в робочі дні.
2. Самовивіз із магазинів Harvest:
Наші магазини: https://harvest-clothing.com.ua/shops
Якщо ви оформлюєте замовлення зі способом доставки «самовивіз з магазину» в межах робочого графіку обраного магазину, і за умови, що товар є у вільному залишку – ви можете вирушати за замовленням відразу після отримання смс, що ваше замовлення готове до видачі.
Якщо необхідного товару немає в наявності - ми доставимо його для вас у магазин (очікуваний термін доставки: 2-5 роб. днів без урахування часу на виробництво).
Здійснюючи самовивіз з магазину Harvest - доставка і пакування є абсолютно безкоштовними.
Метод доставки | Спосіб доставки | Спосіб оплати | |
---|---|---|---|
Вартість і терміни | Оплата при отриманні | Передоплата | |
Нова пошта |
50-100 грн (1-2 дні) |
X | Apple Pay, Google Pay, Visa, MasterCard |
Укрпошта |
1-3 дні | X | Apple Pay, Google Pay, Visa, MasterCard |
Самовивіз із магазину/складу |
безкоштовно (якщо товару немає в наявності у магазині, але є на центральному складі, термін відправки - 2-5 днів) |
V | Х |
Можлива адресна доставка (вартість якої на 40% вище звичайної).
Наведені терміни та ціни є приблизними і можуть змінюватись.
Оплата
Здійснюється безпосередньо на сайті через платіжну систему або при отриманні.
ВАЖЛИВО! Якщо у Вас на момент покупки буде недостатня сума коштів на рахунку – виберіть спосіб оплати «по реквізитам», щоб виконати оплату в терміналі банку.
Щоб повернути, обміняти, відправити на гарантійний чи не гарантійний ремонт придбаний товар, перегляньте, будь ласка, таблицю нижче та ознайомтесь з нашими умовами. Натиснувши на примітки до кожного пункту, вам відкриються інструкції зі здійснення такого виду відправлень та вся необхідна інформація.
№ | Обставини обміну / повернення / ремонту | Термін, протягом якого здійснюється обмін / повернення / ремонт | Тип обміну / повернення / ремонту | Платник доставки | Покрокова інструкція |
---|---|---|---|---|---|
1 | Не сподобався товар, хочу повернути. | До 14 днів | Повернення товару належної якості | Покупець | |
2 | Я отримав/ла товар з виробничим дефектом. | До 14 днів | Обмін товару НЕналежної якості (товаром неналежної якості не являється товар, який був пошкоджений перевізником або під час відкриття пакування (порізи виробу канцелярським ножем)). |
Продавець | |
3 | Отримано не той товар, який було замовлено. | До 14 днів | Обмін помилково доставленого товару належної якості | Продавець | |
4 | Я виявив/ла несправність фурнітури/ У мене розійшовся шов. |
На товари групи Рюкзаки та Сумки вартістю до 1000 грн діє гарантія від 14 днів до 6 місяців;
на товари групи Рюкзаки та Сумки вартістю понад 1000 грн діє гарантія від 14 днів до 12 місяців. На товари групи Одяг гарантія не поширюється. |
Гарантійний ремонт | Пропорційно (в один бік доставка оплачується покупцем, в інший – продавцем) |
ВАЖЛИВО! Повертаючи чи обмінюючи товар, ви погоджуєтесь з нашими умовами обміну, повернення, гарантійного та негарантійного обслуговування і зобов’язуєтесь їх виконувати. У протилежному випадку ми залишаємо за собою право відмовити вам у поверненні, обміні, гарантійному чи негарантійному обслуговуванні.
Обмін/повернення/ремонт здійснюється тільки в місці придбання товару. Якщо ви купували товар в інтернет-магазині - відправка здійснюється через службу доставки. Якщо ви купували у магазині, то відправка здійснюється через магазин. Повернення товару здійснюється тільки в нашому брендованому пакуванні.
Будь ласка, для уникнення непорозумінь перечитайте всі примітки до пункту, який вас цікавить.
№1. Повернення товару належної якості
Повернення товару належної якості проводиться протягом 14-ти днів з моменту отримання споживачем замовлення та за виконання наступних умов і згідно з Ст. 9. Закону України "Про захист прав споживачів":
- товар не був у використанні та збережено його товарний вигляд;
- не пошкоджені (не відірвані) пломби та ярлики;
- наявний документ, який підтверджує здійснення покупки.
- для покупців, які здійснювали оплату через накладений платіж компаній-перевізників – обов’язково зберігайте чек про оплату (продавець не зможе його відновити і в свою чергу повернути вам кошти);
- повернення здійснюється лише у тому фізичному\онлайн магазині, у якому ви купували товар.
Ваші дії при поверненні товару належної якості:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення і причину повернення;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотної доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу.
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при поверненні продукції здійснюється за рахунок покупця;
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- якщо під час огляду товару, який повертається від покупця будуть виявлені сліди використання, пошкодження, відсутність пломб та ярликів, які унеможливлять перепродаж товару – продавцем буде складено «акт огляду товару», описані недоліки\пошкодження та відправлено разом з товаром назад покупцеві.
- Очікувати повернення коштів на платіжну картку протягом наступних 7-ми днів з моменту отримання посилки на відділенні пошти.
- Для повернення коштів, згідно з вимогами п.7, п.8, розділу 3 «Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій» від вас необхідні дані, які посвічують вашу особу (паспорт - ПІБ, серія,номер та ким виданий) та міжнародний номер банківського рахунку IBAN.
Як знайти свій IBAN? Інструкція
Даю згоду на обробку персональних даних, згідно з Законом України "Про захист персональних даних".
Ви можете самостійно оформити повернення товару на сайті через особистий кабінет, дотримуючись інструкції:
- Увійдіть в особистий кабінет та оберіть сторінку «Історія замовлень».
- Навпроти замовлення, яке плануєте повернути, натисніть кнопку «Повернення».
- На наступній сторінці введіть свої персональні дані, використовуючи паспорт або id-картку, на вибір.
- Далі вкажіть причину повернення і оберіть який саме товар повертаєте.
- Натисніть кнопку «Продовжити», після чого з’явиться повідомлення про успішне оформлення повернення товару.
№2. Обмін товару НЕ належної якості
Під товаром неналежної якості розуміється товар з виробничими дефектами, які виникли в ході виробництва протягом 14-ти днів з моменту отримання виробу покупцем, а саме:
- несправна фурнітура;
- дефекти швів, які можуть вплинути на унеможливлення повноцінного використання виробу (рівність чи не рівність стібка не впливає на віднесення виробу до категорії неналежної якості).
Обмін товару належної якості проводиться протягом 14-ти днів з моменту отримання споживачем замовлення та за виконання наступних умов і згідно з Ст. 9. Закону України "Про захист прав споживачів":
- обмін здійснюється лише у тому фізичному\онлайн магазині, у якому клієнт купував товар;
- обмін здійснюється за умови наявності лише виробничого дефекту, який виник не з вини покупця (продавець може відмовити у обміні\поверненні, якщо клієнтом були завданні пошкодження не з вини виробника).
Ваші дії при обміні товару неналежної якості:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення та надіслати фото виробу, який ви отримали;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотньої доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу;
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при обміні продукції неналежної якості здійснюється за рахунок продавця;
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- якщо під час огляду товару, який повертається від покупця будуть виявлені пошкодження, окрім виробничого дефекту – продавцем буде складено «акт огляду товару», описані недоліки\пошкодження та відправлено разом з товаром назад покупцеві;
- Очікувати повторної відправки товару належної якості на реквізити, які були вказані у замовленні.
№3. Обмін помилково доставленого товару належної якості
Обмін товару належної якості проводиться протягом 14-ти днів з моменту отримання споживачем замовлення та за виконання наступних умов і згідно з Ст. 9. Закону України "Про захист прав споживачів":
- товар не був у використанні та збережено його товарний вигляд;
- не пошкоджені (не відірвані) пломби та ярлики;
- обмін та повернення здійснюється лише у тому фізичному\онлайн магазині, у якому ви купували товар.
Ваші дії при обміні помилково доставленого товару належної якості:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення та надіслати фото виробу, який ви отримали;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотньої доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу;
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при обміні помилково доставленого товару неналежної якості здійснюється за рахунок продавця;
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- якщо під час огляду товару, який повертається від покупця будуть виявлені пошкодження, окрім виробничого дефекту – продавцем буде складено «акт огляду товару», описані недоліки\пошкодження та відправлено разом з товаром назад покупцеві.
- Очікувати повторної відправки товару на реквізити, які були вказані у замовленні.
№4. Гарантійний ремонт
Гарантія якості виробів поширюється на:
- виробничі дефекти (неякісні шви виробу);
- фурнітуру (НЕмеханічні поломки, які виникли не з вини покупця);
Гарантія якості виробів не поширюється на:
- абразивне зношування;
- вплив екстремальних температур, розчинників, кислот та лугів;
- нещасні випадки;
- неправильне зберігання;
- недбалу експлуатацію та догляд (див. умови догляду);
- перевищення гранично допустимого навантаження;
- застосування виробу не за призначенням;
- шкоду, завдану третіми особами — перевізниками, або ж внаслідок проходження митного контролю.
ВАЖЛИВО: виробник не несе відповідальності за будь-яку шкоду, завдану будь-яким речам, поміщеним в Товар, що виникла в процесі експлуатації/використання Товару протягом всього терміну його використання, незалежно від способу такого використання.
Так як датою початку гарантійного обслуговування є дата вказана у товаро-транспортній накладній, яку перевізник видає споживачу в момент отримання ним відправлення або дата в чеку при покупці у фізичному магазині, обов’язково зберігайте чек або товаро-транспортну накладну протягом гарантійного терміну.
ВАЖЛИВО: гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.
ВАЖЛИВО: при прийомі на гарантійне обcлуговування, товар повинен бути чистим відповідно до умов догляду (без запаху, пилу, плям та іншого бруду) та без посторонніх предметів всередині. В інакшому випадку ми залишаємо за собою можливість відмовити споживачу в гарантійному обслуговуванні.
Ваші дії при відправці товару на гарантійний ремонт:
- Зателефонувати за номером 093 107 4140, назвати номер вашого замовлення, надіслати фото виробу та описати виявлений дефект;
- Отримати від менеджера реквізити для зворотньої доставки;
- Відправити товар на вказану менеджером адресу;
- проконтролюйте, щоб працівники пошти не згинали навпіл сумку\рюкзак або інший виріб, щоб не допустити заломів матеріалів;
- доставка при гарантійному обслуговуванні оплачується наступним чином:
1) доставка від покупця до продавця: за рахунок продавця;
2) доставка від продавця до покупця: за рахунок покупця.
- Повідомити менеджеру номер ТТН, щоб ваше відправлення змогли ідентифікувати;
- Очікувати смс про отримання товару продавцем та початок ремонту;
- Очікувати смс про відправку відремонтованого товару.
Сповістити про наявність
Розмір | S | M | L | XL | XXL |
---|---|---|---|---|---|
Рекомендований обхват грудей | 90-94 | 95-99 | 100-104 | 104-108 | 108-112 |
Рекомендований обхват стегон | 88-92 | 94-97 | 98-102 | 102-106 | 108-110 |
Довжина худі | 68 | 70 | 72 | 74 | 76 |
Довжина рукава від плеча | 72 | 74 | 76 | 78 | 80 |